Podpora pro zákazníky
Každý zákazník má v ceně programu roční podporu zdarma. Dále je podpora placenou službou. V rámci této podpory získává zákazník především nové verze programu. Dále má nárok na telefonickou a mailovou pomoc při instalaci a provozu programu. V omezené míře je možné konzultovat i problémy s vlastními výpočty.
V záhlaví našich webových stránek je odkaz „Přihlásit“. Každý uživatel má přístupové jméno a heslo se kterým se do zabezpečené části stránek dostane. Přihlášený uživatel najde všechny neveřejné informace v menu „Podpora“.
Uživatel si zde může stáhnout poslední verzi programu, ovladače k HW klíči, kompletní dokumentaci, pomocné soubory, příklady a další užitečné informace.
Přihlásit se můžete i zde: Přihlásit
Neplacením podpory nezaniká zákazníkovi nárok na užívání programu v poslední verzi, která byla vydaná v době, kdy podpora ještě zaplacena byla. Neplatící zákazník může být omezen v přístupu k neveřejným informacím a nebudou mu poskytovány telefonické, ani mailové konzultace. Pro navázání kontinuity podpory je možné doplatit podporu zpětně.