Podpora
Zajišťujeme podporu desktop aplikacím, které využívají velmi specializovaní a v práci s aplikací pokročilí uživatelé, ale i webovým aplikacím, které využívají tisíce současně připojených uživatelů rozdílné uživatelské úrovně.
Uživatele specializovaných SW podporujeme formou školení a seminářů tak, aby v maximální možné míře využívali potenciál námi dodávaných programů. To je typicky případ uživatelů desktop HYDROCHECK, WebMap apod. I takovým uživatelům je z naší strany k dispozici hotline popř. zvláštní sekce našich webových stránek, která slouží k distribuci upgrade SW a sdílení novinek, FAQ a pod.
Podpora webových aplikací má spíše charakter zajištění provozu poskytovaných služeb v nezměněném rozsahu a kapacitě po objednanou dobu. Takový servis včetně hotline zajišťujeme běžně v rozsahu 24*7, 10*5, 8*5 apod. Tak je tomu např. u aplikací HPPS, DPP ČR a dalších.
Mezi těmito extrémy stojí klient server aplikace, které využívá několik různých skupin klientů jak pro editaci, tak prosté prohlížení výstupů z databází, kde oba přístupy podpory kombinujeme např. s úpravami aplikací, tak aby byl zachován jejich bezproblémový chod v měnícím se HV/SW/ legislativním prostředí.
Pro rozsáhlé realizace komplexních IS, klíčových z pohledu zákazníků uzavíráme servisní smlouvy šité na míru takových instalací. Takové mohou zahrnovat i rozsáhlejší rozvoj aplikací, školení v sídle uživatele, podporu jednotlivých uživatelů a pod.